top of page
pexels-photo-1068523-o34bn7v1jihc1vddcxd3keiplebcd67vey36uyis20.jpeg

Directeur administratie en logistiek

Mensen, middelen, management.

Jij bent van alle markten thuis!

Wat doe je?  

  • Je staat in voor het mee-ontwikkelen en uitvoeren van de algemene beleidsvisie en het doorvertalen naar de administratieve en logistieke afdelingen van vzw De Bolster. Je maakt deel uit van het directieteam en rapporteert aan de algemeen directeur.

Wat zijn je kerntaken?

  • Je geeft leiding aan de centrale administratie en de logistieke diensten. Je wordt hierin bijgestaan door een diensthoofd infrastructuur en 2 logistieke teamverantwoordelijken.

  • Je vertaalt en synthetiseert de organisatievisie en –missie in de doelstellingen voor jouw diensten. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en afleveren van administratieve en financiële beleidsdocumenten.

  • Je stelt een financieel meerjarenplan op, legt de jaarlijkse begroting voor aan het Bestuursoverleg en volgt op.

  • Je stuurt mee de digitale transformatie van vzw De Bolster.

  • Je stuurt de ontwikkeling en de verduurzaming van het patrimonium, en het zorgzaam en efficiënt beheer ervan.

  • Je stuurt de functionele en resultaatgerichte samenwerking met het departement zorg aan.

  • Je laat je medewerkers groeien en hun talenten schitteren.

  • Je volgt functionerings-, evaluatie- en loopbaangesprekken van de medewerkers op.

  • Je signaleert vormingsbehoeften en geeft mee richting aan het VTO-beleid.

  • Je bent mee verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van een gedragen kwaliteitsbeleid.

  • Je ondersteunt de initiatieven van teams en medewerkers.

  • Je voorziet in een efficiënte overlegstructuur.

  • Je participeert aan extern overleg op regionaal en sectoraal niveau en rapporteert hierover aan de algemeen directeur.

Waar werk je?

  • Je kantoor bevindt zich op de maatschappelijke zetel (Kasteeldreef 2, 9630 Zwalm). De Bolster ondersteunt cliënten in diverse locaties in de regio Zuid-Oost-Vlaanderen: Zwalm, Kluisbergen, Gavere, Ronse, Herzele, Zingem, Brakel.


Wat bieden we je?

  • We bieden een voltijdse betrekking met een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur.

  • Een warme werkomgeving waar de cliënt centraal staat.

  • Een wedde volgens normering Vlaams Agentschap voor Personen met een Handicap.

  • Een pakket aan extra legale voordelen.

  • Deelname aan vorming en intervisie.

  • Tewerkstelling in een landelijk kader, vrij van files.

  • Middagmaal aan democratische prijs.

  • Recht op fietsvergoeding.

Aan de slag!

Voor meer informatie kan je terecht bij Geert Bonte (algemeen directeur) via 0479 500 859 of geert.bonte@vzwdebolster.be 

In de aanwervingsprocedure is een assessment door een extern bureau opgenomen.

Documenten

Klik hier voor de uitgebreide vacature.

Niks voor jou? Geen probleem, neem gerust een kijkje naar onze andere vacatures.

bottom of page