top of page
woman-working-on-a-laptop-and-calculator-free-photo.jpg

Administratief medewerker aankoopdienst Zwalm

Ben je vlot in de omgang met anderen en hou je wel van een stevige onderhandeling?
Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wie ben je?  

  • Je hebt een diploma als bachelor in Bedrijfsmanagement of een diploma in een administratieve richting gelijkwaardig door ervaring.

  • Je hebt kennis van het aankoopproces en kent je weg in het beheer van aankoopdossiers.

  • Je hebt noties of basiskennis inzake de wet op de overheidsopdrachten en je bent bereid je hierin verder te verdiepen.

  • Je werkt nauwgezet en gestructureerd.

  • Je denkt kritisch en actief mee over mogelijke verbeteringen en opportuniteiten.

  • Je bent een sterke onderhandelaar en een kei in relatiebeheer, zowel intern als extern.

  • Klantgerichtheid is voor jou heel belangrijk.

  • Je kan vlot overweg met Excel en bent vertrouwd met de meeste Microsoft Office toepassingen

  • Je bent leergierig om de aankoopprocessen in kaart te brengen en deze actief mee te helpen digitaliseren.


Wat bieden we je?

  • We bieden jou een voltijdse arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur (opvolging in kader van pensionering collega).

  • De verloning gebeurt volgens de sectorale barema’s van het Vlaams Agentschap voor Personen met een Handicap (VAPH).

  • Je komt terecht in een boeiende, uitdagende en afwisselende job met mogelijkheden op vlak van vorming en ontwikkeling.

  • De Bolster is lid en partner van de netwerkgroep Tabor. Binnen deze netwerkorganisatie is er ruimte voor overleg, ondersteuning en intervisie o.a. met collega’s uit andere organisaties binnen de welzijnssector.

  • Je zal werken in een mensgerichte omgeving waar mensen met een verstandelijke beperking centraal staan.

  • Je geniet van een aantrekkelijk sectorspecifiek verlofstatuut (PC 319.01).

  • Je ontvangt een tussenkomst in woon-werkverkeer (auto, fiets, trein, … ).

  • Je kan een warme maaltijd genieten uit onze eigen keuken aan democratische prijzen.

Aan de slag!

Voor meer informatie kan je terecht bij Bruno Coucke (directeur administratie/logistiek) via 055/33 96 96 of bruno.coucke@vzwdebolster.be

Documenten

Klik hier voor de uitgebreide vacature.

Niks voor jou? Geen probleem, neem gerust een kijkje naar onze andere vacatures.

bottom of page